ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند

  • کد خبر: ۲۳۷۴۷۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند
مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس اسامی اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه را اعلام کردند و قرار است در روز‌های آتی، مدیرعامل نیز از بین همین اعضا انتخاب شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌و‌سوم، به هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد. این اقدام سبب شد مدیرعامل سابق استقلال از سمتش کنار گذاشته شود. هرچند که خطیر تلاش فزاینده‌ای در راستای تداوم حضور در باشگاه استقلال داشت، اما به توفیق نرسید و درنهایت برکنار شد تا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست موقت در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد.

هرچند بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس گفته شد که مدیریت این باشگاه در خفا به عهده احمد شهریاری است و علی عسگری نیز اشراف قابل‌توجهی روی تصمیمات دارد، اما در ظاهر، سمیعی به عنوان سرپرست در این باشگاه فعالیت کرد.

حالا نیز که اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال معرفی شده‌اند، از او به عنوان مدیرعامل آتی این باشگاه نیز یاد می‌شود. قرار شده در نشستی که در روز‌های آتی برگزار می‌شود، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز از بین افراد حاضر در بدنه هیئت‌مدیره این باشگاه انتخاب شود.

اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به این شرح است: ۱- احمد شهریاری ۲- فرشید سمیعی ۳- مهدی افضلی ۴- مصطفی کارخانه ۵- مهدی حیدرزاده.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->